Cena brutto
-
od
do
Nowość
Promocja
NextPOS moduł restauracyjny
System NextPOS to kompleksowy program rejestrujący i rozliczający sprzedaż w lokalu gastronomicznym. To nowoczesne narzędzie, umożliwia stały nadzór lokalu przez właściciela i osoby zarządzające w różnych aspektach działalności gastronomicznej. Pozwala na szybką i sprawną obsługę gości, precyzyjne zapisywanie zamówień, zapewniając jednocześnie dokładne ich rozliczenie
MODUŁ RESTAURACYJNY: POS przeznaczony jest do pracy w lokalu gastronomicznym, w którym istnieje konieczność otwierania i prowadzenia wielu rachunków przez jednego lub kilku kelnerów. Pomocny jest w tym graficzny plan sal i stolików oraz dodatkowe funkcje, takie jak np. podział stolika, przenoszenie, łączenie stolików
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
NextPOS moduł Catering
Część MANAGERA NextPOS, która daje możliwość zaplanowania, realizacji a potem rozliczenia bankietów, przyjęć lub cateringu. Użytkownik ma możliwość ustalenia menu imprezy, wyliczenia jej kosztu i zysku, wydania zleceń produkcji i w końcu przez program POS kontrolowania wydania potraw i szybkiego rozliczenia z organizatorem przyjęcia.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Dostępny od ręki
NextPOS moduł magazynowy
System NextPOS to kompleksowy program rejestrujący i rozliczający sprzedaż w lokalu gastronomicznym. To nowoczesne narzędzie, umożliwia stały nadzór lokalu przez właściciela i osoby zarządzające w różnych aspektach działalności gastronomicznej. Pozwala na szybką i sprawną obsługę gości, precyzyjne zapisywanie zamówień, zapewniając jednocześnie dokładne ich rozliczenie
MAGAZYN: Moduł Magazyn to przystępny i intuicyjny w obsłudze program magazynowy będący integralną częścią systemu NextPOS. Daje on możliwość przeprowadzenia najważniejszych czynności związanych z prowadzeniem magazynów, takich jak zdefiniowanie asortymentu i receptur, tworzenie dokumentów dla tzw. ruchów magazynowych (PZ, WZ, MM, itp.) czy podstawowych raportów magazynowych. Program ten ściąga też dane o sprzedaży (automatycznie lub na żądanie) do celów automatycznej aktualizacji stanów magazynowych.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
NextPOS moduł Mobile POS
Bezprzewodowy w pełni funkcjonalny terminal kelnerski współpracujący z POS poprzez sieć radiową. Dzięki takim urządzeniom obsługa lokalu jest stale do dyspozycji klientów i w zasięgu ich wzroku. Szczególnie sprawdza się w ogródkach, kawiarniach i lodziarniach, gdzie jest bardzo duża rotacja klientów przy stolikach. Urządzenie to pozwala zdecydowanie przyspieszyć obsługę gości w lokalu przy jednoczesnej redukcji liczby osób obsługujących.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Dostępny od ręki
DMPlaza 2020, Plaza 2020 do 100 pokoi
Niniejszy produkt przeznaczony jest dla obiektów hotelowych do 100 pokoi włącznie. Licencja obejmuje do 10 stanowisk.
Dostępność: dostępny na zamówienie
NextPOS moduł Telefoniczna obsługa sprzedaży
System NextPOS to kompleksowy program rejestrujący i rozliczający sprzedaż w lokalu gastronomicznym. To nowoczesne narzędzie, umożliwia stały nadzór lokalu przez właściciela i osoby zarządzające w różnych aspektach działalności gastronomicznej. Pozwala na szybką i sprawną obsługę gości, precyzyjne zapisywanie zamówień, zapewniając jednocześnie dokładne ich rozliczenie
TELEFONICZNA OBSŁUGA SPRZEDAŻY: Obsługa zamówień składanych telefonicznie, zarządzanie dostawami, rozliczanie dostawców, możliwość równoległej obsługi zamówień telefonicznych i w lokalu.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
DMPlaza 2020, Plaza 2020 do 30 pokoi
Niniejszy produkt przeznaczony jest dla obiektów hotelowych do 30 pokoi włącznie. Licencja obejmuje do 10 stanowisk.
Dostępność: spodziewana dostawa
Wysyłka w: 48 godzin
DMPlaza 2020, Plaza 2020 do 50 pokoi
Niniejszy produkt przeznaczony jest dla obiektów hotelowych do 50 pokoi włącznie. Licencja obejmuje do 10 stanowisk
System Plaza to jeden z najbardziej zaawansowanych produktów na rynku. By sprawnie zarządzać obiekt powinien być wyposażony w narzędzie za pomocą którego będzie możliwa integracja wszelkich usług oraz sytuacji które zachodzą w hotelu. Takim właśnie narzędziem jest system Plaza.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
DMPlaza 2020, Plaza 2020, Moduł SPA
Moduł SPA obejmuje szereg zdarzeń mogących nastąpić w obiekcie hotelowym posiadającym gabinety zabiegowe SPA
Dostępność: dostępny na zamówienie
Wysyłka w: Dostępny od ręki
Enova365 CRM - wersja srebrna
Enova to wysokiej jakości modułowy program szyty na miarę.
Moduł Enova365 CRM
(ang. Customer Relationship Management – zarządzanie relacjami z klientami) wykracza poza powszechne rozumienie tego pojęcia. Oprócz rozwiązań typowych, takich jak rejestracja danych o kontrahentach i kontaktach z nimi, moduł oferuje również w połaczeniu z enova365 Serwis i enova365 Wypożyczalnia obsługę zleceń serwisowych i wypożyczalni. W rozszerzonej wersji złotej pozwala również na definiowanie własnych rodzajów aktywności oraz projektów CRM, co umożliwia precyzyjne dostosowanie działania programu do potrzeb firmy. Wersja złota udostępnia także funkcję kampanii CRM. Szczególną cechą enova355 CRM jest pełna integracja z pozostałymi modułami systemu, które korzystają ze wspólnej bazy klientów. Dużym atutem jest wygodny dostęp do informacji o działaniach w różnych kontekstach – w kartotece kontrahenta można np. obejrzeć listę wszystkich aktywności z nim związanych. Z kolei na liście „Moje zadania” operator może zobaczyć zadania, które zostały mu przydzielone do wykonania oraz te, które przydzielił do wykonania innym.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Dostępny od ręki
enova365 Członkowie - wersja srebrna
Obejmuje ewidencję członków oraz naliczanie i rejestrację wpłat składek.
- Organizacje, które prowadzą ewidencję członków
- Organizacje społeczne, administracyjne, religijne, np.: stowarzyszenia, fundacje, związki zawodowe, partie polityczne, spółdzielnie
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Dostępny od ręki
Enova365 Faktury - wersja srebrna
Enova to wysokiej jakości modułowy program szyty na miarę.
Moduł enova365 Faktury
usprawnia wystawianie dokumentów sprzedaży.
Do jego podstawowych funkcji zaliczają się:
• tworzenie kart towarowych i usługowych,
• ustalanie cen i tworzenie cenników,
• przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach oraz
• wystawianie dokumentów sprzedaży.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Dostępny od ręki
Enova365 Handel - wersja srebrna
Moduł Enova Handel
umożliwia wystawianie dokumentów sprzedaży, zakupu, ofertowania, ewidencji zamówień i obsługi magazynu.
Podstawowe funkcje modułu obejmują:
• tworzenie kart towarowych i usługowych,
• definiowanie cen i tworzenie cenników,
• przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach
• wystawianie dokumentów handlowych i magazynowych
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Dostępny od ręki
enova365 Kadry Płace - wersja srebrna
skutecznie wspomaga zarządzanie zasobami ludzkimi w firmach zatrudniających od kilkunastu do kilku tysięcy pracowników
Program z łatwością odwzorowuje złożoną strukturę organizacyjną firmy i spełnia wszystkie wymagania polskiego ustawodawstwa w zakresie ewidencji danych kadrowych, naliczania wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, podatków oraz składek ZUS. Odpowiednia parametryzacja systemu gwarantuje łatwość jego przystosowania do zmieniających się przepisów i w większości przypadków może być realizowana samodzielnie przez użytkownika programu. System gwarantuje dozwoloną prawem pracy swobodę w definiowaniu harmonogramów czasu pracy i składników wynagrodzenia. Możliwe są również rozliczenia wielowalutowe. Aplikacja współpracuje z Programem Płatnik i rejestratorami czasu pracy.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Dostępny od ręki
enova365 Księga Inwentarzowa - wersja srebrna
Pozwala prowadzić ewidencję majątku firmy wg Krajowych (KSR) lub Międzynarodowych (MSR) Standardów Rachunkowości.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Dostępny od ręki
Enova365 Księga Podatkowa - wersja srebrna
Enova365 Księga Podatkowa zapewnia kompleksową obsługę firmy w zakresie ewidencjonowania dokumentów, księgowania oraz sporządzania deklaracji i sprawozdań bieżących oraz okresowych. Produkt przeznaczony dla osób prowadzących Księgę Przychodów i Rozchodów.
Podstawowe funkcje to:
• zapisy KPIR,
• ewidencja VAT zakupu i sprzedaży,
• ewidencja dokumentów, które nie są fakturami VAT,
• zestawienia
• rozliczenia z kontrahentami.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Dostępny od ręki
enova365 Podgląd - wersja srebrna
Umożliwia podgląd danych bez możliwości ich edycji.
Służy do kontrolingu i raportowania pracy. enova365 Podgląd pozwala na przeglądanie z jednego miejsca wszystkich danych znajdujących się w poszczególnych modułach systemu enova365.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Dostępny od ręki
enova365 Serwis - wersja srebrna
Pozwala na rejestrowanie przyjmowanych urządzeń w ramach obsługi zleceń serwisowych.
Funkcjonalność modułu oparta jest o urządzenie, czyli element reprezentujący przedmiot, który jest serwisowany. Dla każdego urządzenia dostępna jest pełna historia jego napraw oraz przeglądów.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Dostępny od ręki